Antikoncepce a menstuace

dobrý večer chtěla bych se zeptat, jestli beru hormonální antikoncepci a mám mít týden bez pilulek a zacnu brat delsi platicko (tedy ten tyden bez posunu) tak jestli se mi také o týden posune i menstruace. je to takhle možné?

Odpověď odborníka:

Pokud berete jednofázovou antikoncepci je tento postup možný a menses se posune. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x