Antikoncepce a průjem

Dobrý den, první měsíc užívám HA Bonadea, poslední týden z platíčka se u mě objevil průjem (jen přes den, vzala jsem si Endiaron, ale řidší stolici mám stále). Měla jsem pohlavní styk s ejakulací dovnitř, mám strach, zda nemohu být těhotná? HA beru večer před spaním, na záchod v noci nechodím.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při průjmovém onemocnění skutečně nelze zaručit účinek užívané hormonální antikoncepce. Průjem však znamená, že máte řídkou stolici několikrát denně.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Klepání rukou Chtěla bych se zeptat jaká je příčina klepání rukou a jak se toho...
  • Vlčí hlad, hlad v noci Jsem žena 44 let, 160 cm, 50 kg. Dělím kancelářskou...
  • Zlomený obratel Po páde zo stromu mi zistili zlomeninu Th12 a L1 stavca. Chcem...
  • Zácpa u dítěte Obracím se na Vás s dotazem, můj syn 2,9 měs., chodí na záchod...
  • Děloha Maminku(62 let) posílá paní doktorka na výškrab.Prý má sliznici 10mm...
  • Skvrna na jazyku Před 3 lety jsem prodělala mononukleozu, současně se...
 
Kam dál
Naposledy čtené: