Antikoncepce a špinění

Dobrý den, přecházím z HA Adele na HA Yosefinne. Bylo mi řečeno,že si mám vzít první tabletu první den menstruace při 7 denní pauze od brání prášků. Ve čtvrtek jsem začala opravdu velmi slabě krvácet,převažoval hnědý výtok,ale tabletu jsem si vzala a teď přemýšlím,jestli jsem si jí neměla vzít až druhý den ? Děkuji

Odpověď odborníka:

Užívání přípravku Yosefinne můžete zahájit nejlépe den následující po užití poslední aktivní tablety (tablety s obsahem léčivých látek) Vaší předchozí kombinované hormonální antikoncepce, ale nejpozději ihned další den následující po ukončení intervalu bez užívání tablet Vašich předchozích antikoncepčních pilulek (nebo po využívání poslední neaktivní tablety předchozích antikoncepčních pilulek).Takže je vše v pořádku a klidně pokračujte v užívání. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: