Antikoncepce a strie

Dobrý večer, někde jsem četla že braní antikoncepce může mít vliv na vznik strií. Tedy ne vždycky a ne každá, ale že se to může stát. Co je na tom pravdy? děkuju za odpověď

Odpověď odborníka:

Během užívání antikoncepce může dojít k zadržování vody v těle a tak k nárůstu hmotnosti. U vrozeně disponovaných žen pak tento nárůst hmotnosti může vést ke vzniku strií. Strie se však u rizikových žen vyskytnou i tehdy, když bude zvýšení hmotnosti jiného původu.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolest kloubů a suché oči – co mají společného?
Články: Bolest kloubů a suché oči – co mají společného?
Artritida je většinou...
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Alespoň jednou za život...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Poruchami spánku spojenými se směnným provozem jsou často ohroženi i lékaři
Máte-li lupénku, pak pozor na vznik cukrovky
Články: Máte-li lupénku, pak pozor na vznik cukrovky
Lidé se závažnou formou...
Deprese
Články: Deprese
Deprese nepochybně provází...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x