Antikoncepce a těhotenství

Dobrý den, Bohužel si v této době nemůžu zajít za mým gynekologem, protože je na operaci a tak se prozatím obracím na Vás. Mohl byste mi prosím popsat, jak se projevuje těhotenství v případě, že žena otěhotníi přes používání hormonální antikoncepce a nevšimne si toho? Na internetu jsem se dočetla, že by došlo k bolestem a krvácení mimo menstruaci je to doopravdy tak?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, projevuje se stejně jako jakékoli jiné otěhotnění, tj. zpravidla vynecháním menstruace a případně charakteristickými obtížemi (které se ale nemusí objevit u každé těhotné), jako je ranní nevolnost, změny v chuti, změny v náladách apod. Máte-li podezření na těhotenství, můžete v lékárně zakoupit těhotenský test (stojí cca 50 Kč a jedná se o jednoduché vyšetření z moči). Pokud by byl pozitivní, vysaďte antikoncepci a navštivte gynekologa (jistě má sjednán nějaký zástup). Pokud se ptáte, protože nezvykle krvácíte, doporučuji také navštívit zastupujícího gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: