Antikoncepce a vyrážka na obličeji

Dobry den je mi 26let a v 18 letech jsem zacla brat antikoncepci .Pred tim ani po tom co jsem zacla brat pilulky jsem nemela problemy s pleti zadne akne ani pupinky a asi pred dvema lety jsem mela vyrazku osklivou po celem obliceji ktera se stratila az tak po pul roce.Ted bych rada prasky vysadila myslite ze se mi muze vratit vyrazka?

Odpověď odborníka:

Co se bude dít po vysazení nelze předvídat nezbývá než to zkusit a uvidíte, Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Léčba nádoru prostaty mívá nechtěné dopady. Lze je dostat pod kontrolu?
Šest přípravků pro zdraví vašeho srdce
Články: Šest přípravků pro zdraví vašeho srdce
Srdce neúnavně přečerpává...
Fenylketonurie a kojení
Články: Fenylketonurie a kojení
Fenylketonurie je vrozené...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: