Antikoncepce a zvracení

Dobrý den. Chtěla bych vědět, jaké je riziko otěhotnění, pokud jsem po užití antikoncepce asi do hodiny zvracela.Brala jsem si zrovna předposlední tabletu v plátku.Dnes jsem měla dostat menstruaci a nedostavila se. S přítelem jsme měli pohlavní styk přerušovaný hned den poté. Děkuji. Nashledanou.

Odpověď odborníka:

Dobrý den Terezo! Šanci, že jste těhotná bych viděla jako velmi malou. Úplně vyloučit se ale nedá, proto pokud se u vás menstruace neobjeví do týdne, udělejte si raději těhotenský test.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x