Antikoncepce a zvracení 5 hodin po užití

Dobrý den, může antikoncepci ovlivnit zvracení po zhruba 5 a půl hodinách od vzetí pilulky? PS proběhl až 8. den poté. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, k ovlivnění antikoncepčního účinku nedojde.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Endokrinologické vyšetření
Články: Endokrinologické vyšetření
Endokrinologické vyšetření...
Bronchitidu signalizuje nejen kašel: poznejte i ostatní příznaky
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Crohnova choroba – šest nejčastějších chyb, které narušují léčbu
Aspirin může ochránit před rakovinou
Články: Aspirin může ochránit před rakovinou
Dlouho známý a finančně...
Srdce
Články: Srdce
Starověk spatřoval v srdci...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: