Antikoncepce adele- snížení účinnosti kvůli antibiotikům zinnat 500 mg

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, beru antikoncepci Adele. V pátek 10.8. jsem začala brát na 5 dní antibiotika-Zinnat(cefuroximum axetili) na anginu. Během užívání antibiotik jsme s přítelem pro jistotu sex neměli-abych neotěhotněla(prezervativ nesnesu) a teď jsem někde na internetu vyčetla že prý ty antibiotika snižují účinnost antikoncepce i týden po dobrání. Je to pravda? Prosím o radu, děkuji :)

Odpověď odborníka:

Vliv antibiotik na antikoncepci se obecně přeceňuje a týká se to jen některých například proti TBC takže myslím, že nemusíte mít obavy,. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Duomox 1000 Chtěl bych se zeptat jestli když beru antibiotika Duomox 1000, tak...
  • Chylozní sérum Byla jsem darovat krev a z transfuzní stanice mi přišel dopis...
  • Mycoplasma pneumoniae Asi tak měsíc jsem marodil, než mi zjistili mycoplasma...
  • Bílý povlak na jazyku Na sliznici v ústní dutině a i na jazyku mám bílý...
  • Krev v hlenu z krku Je mi 26let, nekuřák. Už dva měsíce mě poboliva v krku a...
  • Bulka v prsu Mám se bát, když je bulka v prsu citlivá a již dva měsíce nemizí...
 
Naposledy čtené: