Antikoncepce artizia

Dobrý den, chtěla bych se optat. Antikoncepci s již zmiňovaným názvem jsem začala užívat cca před půl rokem, žádné problémy se neobjevily, i když je pravda, že tělo si musí zvykat na něco nového, proto jsem měla menstruaci velmi nepravidelnou, jednou jsem ji měla 7 dní.. pak zase 3dny a někdy jsem ji začala mít až po třech dnech po dobrání posledního prášku, ale chápu.. je to individuální. Moje otázka však směřuje krapet jinam, prášky beru odpovědně(takže se mi nestalo, že bych vynechala)snad jen o několik hodin, což nehraje zase tak velkou roli. Měla jsem dostat menstruaci ve středu, nedostavila se. Až teprve třetí den jsem měla velmi SLABÉ krvácení, ovšem druhý den nic.. Je to možné? Je možné, že bych krvácela jen jeden den? Myslíte, že bych si měla zajít za paní gynekoložkou nebo se nemám znepokojovat? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem M.

Odpověď odborníka:

Ano,může to být. až teprve když by se to opakovalo navštivte gynekologa jinak se neznepokojujte,chcete li mít absolutní jistotu udělejte si těhotenský test i když předpokládám,že bude negativní. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: