Antikoncepce azalia

Dobrý den, před 7 dny jsme začala brát antikoncepci Azalia (kojím), ale včera jsem začala špinit a dnes mám již slabou menstruaci. Mám vyhledat svého lékaře nebo je toto zcela normální a mám stále připravek užívat? Je možné že mi tento přípravek nesedne a budu krvácet každý měsíc? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v zásadě jsou možné všechny možnosti, které jste vyjmenovala. Doporučil bych ale zcela určitě konzultaci s ošetřujícím gynekologem, který Vám případně poradí s výběrem jiné antikoncepce. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Krevní plazma: darovat, či nedarovat?
Články: Krevní plazma: darovat, či nedarovat?
Snili jste o tom, že se...
Senioři vyhazují peníze za očkování zbytečně
Články: Senioři vyhazují peníze za očkování zbytečně
Světová zdravotnická...
15 tipů na posílení imunitního systému
Články: 15 tipů na posílení imunitního systému
Pozitivní myšlení, redukce...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Biologická léčba – naděje v boji s rakovinou
Články: Biologická léčba – naděje v boji s rakovinou
Léčba rakoviny patří mezi...
Lupénka
Články: Lupénka
Lupénka, psoriáza, je...
Když srdce nepumpuje, jak by mělo
Články: Když srdce nepumpuje, jak by mělo
Intraaortální balónková...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: