Antikoncepce belara.

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat mám přítele a máme spolu už styk ale problém je v tom že on by chtěl se mnou spát ale já ne. Svěřila jsem se svému lékaři že my sex nic neříká a dělám to jenom kvuli tomu aby byl přítel spokojen mě by to vyhovovalo klidně jendou za 14 dní nebo i měsíc a velice mě to trápí protože se chceme brát a chci aby můj přítel byl štastný. A tedy můj doktor mi řekl že by to mohla způsobovat moje antikoncepce (Microgynon) a doporučil mi antikoncepci Belara že podporuje svym způsobem chut na sex a já se chtěla zeptat jestli je to opravdu možné.? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, je to opravdu možné, u některých žen antikoncepce působí na libido a nemají chuť na sex.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: