Antikoncepce diane

Dobry den, chtela bych Vas poprosit o radu. Uz rok beru antikoncepci Diane. Nemam s ni zadny problem, snasim ji velmi dobre. Ma gynekolozka mi ale antikoncepci zmenila. Rikala, ze s poslednich seminaru vyplyva, ze Diane se muze brat jen kratkou dobu, protoze skodi jatrum. Predepsala mi jine prasky, ktere jsou jeste drazsi. O penize mi tak nejde, ale mam pocit, jestli mi antikoncepci nezmenila zamerne. S kazdym s kym jsem mluvila to prijde divne, berou jedny prasky cely zivot a zda se jim to divne. Nechci nikoho obvinovat, ale nerada bych si zvykala na nove prasky uplne zbytecne. Poradte mi prosim, co mam delat. Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Nikol! Bohužel nejsem gynekolog a tak o konkrétních preparátech nevím tolik, kolik gynekologové. Výběr preparátu bych nechal vždy na ošetřujícím gynekologovi. Pokud máte o jeho radách pochybnosti, konsultujte s jiným gynekologem, nejlépe osobně.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: