Antikoncepce diane a antibiotika klacid

Dobrý den, užívám 3 měsíce antikoncepci Diane a léčila jsem se antibiotiky Klacid na angínu. Zajímalo by mne, zda se tyto léky nějak ovlivňují a zda jsem chráněná před možným otěhotněním. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Antibiotika snižují účinek antikoncepce daleko méně než se tvrdí, pokračujte v užívaní a jen kdyby se menses nedostavila udělejte si gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x