Antikoncepce jeannine

Dobrý den, mám dotaz dostala jsem menstruaci a vzala jsem si prvně antikoncepční pilulku Jeannine po dvou dnech bylo po menstruaci je to normální?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, máte pravdu, přesně tak to je, tato antikoncepce může jak zkracovat menstruační období, tak zmírňovat krvácení, takže je to skutečně normální.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Neustálý pocit zimy Potřebovala bych poradit s mým problémem. V jednom kuse je...
  • Methionin Užívám Methionin. Nikde jsem nenašla vedlejší účinky. Je možné, aby mě...
  • Zápach z krku DOBRÝ DEN STÁVÁ SE MI ČAS OD ČASU ŽE SE MI Z KRKU UVOLŇUJÍ...
  • Bolest ramene Pane doktore, prosím o Váš názor k rentgenovému snímku. Rameno...
  • Porucha myšlení a paměti Už delší dobu mám problémy s pamětí a docela mě děsí...
  • Velikost penisu Jsem bez manžela a proto se nemám koho na toto zeptat, zda je...
 
Kam dál
Naposledy čtené: