Antikoncepce, krvácení

Dobrý den, prosím o radu. Skoro třetí měsíc beru antikoncepci Desogestrel STADA, první dva měsíce bylo vše v pořádku. Začala jsem je brát v první den menstruace. Další měsíc jsem krvácela mimo cyklus, ale za dva dny už to přestalo. Bylo to někdy 14 dní před menstruací. Menstruaci jsem poté dostala, jak jsem měla. Další měsíc jsem opět začala krvácet tak 14 dní před menstruací, tentokrát to trvalo tři nebo čtyři dny. Mentsruaci jsem poté opět dostala, jak jsem měla, ale bylo to takové podivné. První dva dny jsem krvácela, další den už ne a od té doby slabě krvácím vždy ob den. Navíc vždy krvácím po pohlavním styku někdy méně a někdy více. Většinou druhý den už přestanu. Nedávno jsem byla u doktora, dělal mi ultrazvuk a vše bylo v pořádku. Může to být antikoncepcí nebo něčím jiným? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pokud se nepravidelné krvácení vyskytuje již 3 měsíce byla by na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: