Antikoncepce lindinette

Dobrý den,již 4roky beru lindinette,ale poslední 2mněsíce mi blí řeže v podbřišku,vždy když beru prášky,doberu poslední a druhý den mi řezání ustane,poté mam menstruaci,začnu brát prášky a do 2dnú se dostaví zase křeče a řezání,nafouklé břicho,bolest hlavy,pocit nateklých nohou,únava.Chtěla bych prášky vysadit,ale mam je pro srovnání menstruace.Je jiná cesta?Děkuji

Odpověď odborníka:

Bohužel úprava cyklu je možná jen hormonálně,ale je možné změnit preparát za jiný. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Plané neštovice a pásový opar: vsaďte na očkování!
Články: Plané neštovice a pásový opar: vsaďte na očkování!
Hlavně pásového oparu se...
Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Články: Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Škrábancům a odřeninám se...
Na „křečáky“ platí léčivé punčochy
Články: Na „křečáky“ platí léčivé punčochy
A ne ledajaké! Jedná se o...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Články: Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Alergie na arašídy, lískové...
Doplňky stravy s melatoninem? Raději ne
Články: Doplňky stravy s melatoninem? Raději ne
Melatonin – důležitá...
Tasemnice
Články: Tasemnice
Tasemnice je střevní...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: