Antikoncepce - menstruace

Dobrý den paní doktorko, teď jsem začala užívat antikoncepci Jangee, vzala jsem si ji poprvé tak, jak se má = v první den menstruačního krvácení. Po dobrání všech aktivních tablet z prvního platíčka mi následovala sedmidenní pauza. Zítra bych si měla vzít novou aktivní pilulku z nového platíčka, ale v té sedmidenní pauze se mi nedostavila menstruace (pouze během užívání HA cca od 2.týdne každodenní špinění). Těhotenství můžu vyloučit. Je to normální, popř. co mám dělat? Mám si vzít normálně novou další aktivní pilulku z nového blistru, i když se menstruace nedostavila? Kdy se dostaví? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, vemte další platíčko,jak máte. První 3měsíce může být špinění, dále by se vše mělo upravit. Menstrauce může být velůmi slabá nebo nemusí být vůbec:)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: