Antikoncepce-menstruace-otěhotnění?

Už jsem zde jednou psal. Přítelkyně brala antikoncepci, nyní dostala menstruaci a trošku se jí zvětšilo bříško (možná z častého navštěvovaní kfc a podobných fastfoodu). Častější nucení na WC (gynekoložka ji po kontrole předepsala nějaké prášky/čípky) Chtěl bych se zeptat, za je možné, když brala antikoncepci a teď dostala menstruaci, zda by mohla být těhotná? Nebo zda by na to na gynekologii lékařka nepřišla, když tam byla na kontrole kvuli častému močení? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Časnou fázi těhotenství, kdy ještě není plodové vejce v děloze, nelze poznat při běžném vyšetření. Pokud bere antikoncepci správně, těhotná by být neměla. Pokud máte pochybnosti, uděljete test.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: