Antikoncepce,menstruace,tehotenství

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné otěhotnět i když užívám hormonální antikoncepci, a co se stane když se na jeden měsíc vynechá. Stal se mi totiž asi před 2 měsíci problém a neměla jsem prášky kvůli finanční stránce. Asi 1-3 dny po skončení menstruace jsem měla styk se svým přítelem..pak mi měli dojít měsíčky ale pořáíd nic tak jsem si udělala test a vyšel že nejsem,ale jak mi došla menstruace tak jsem ji měla neobvykle slabou. Tento měsíc mi došly o 2-3 dny opožděně a slabe..

Odpověď odborníka:

dobrý den, nevím,jaký jste měla cyklus před antikoncepcí,zkuste opět těhotenský test, pokud bude negativní, nasaďte opět prášky.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Sádlo je (opět) zdravé
Články: Sádlo je (opět) zdravé
Není to poprvé, kdy vědci...
Polovina dospělých kuřáků má akné
Články: Polovina dospělých kuřáků má akné
Kromě nepěkně tmavé barvy a...
 Mají vysocí rodiče vždy vysoké děti?
Články: Mají vysocí rodiče vždy vysoké děti?
Mnohé rodiče zajímá, jak...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: