Antikoncepce po porodu, nepravidelná menstruace

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na radu, jelikož jsem v zahraničí a nemám tu svého lékaře. Jsem po porodu císařským řezem 23.8. a od 4.11. jsem začala brát antikoncepci Jeannine od 5. dne od menstruace, ale od 14. dne od menstruace jsem začala znovu krvácet. Vracím se do Čech až příští týden, tak jsem se chtěla zeptat na radu. Prášky beru i nadále. Děkuji moc za odpověď. Štěpánka

Odpověď odborníka:

Dobrý den,paní Štěpánko, antikoncepci bych nevysazovala, ale rozhodně bych vyhledala co nejdříve lékaře-gynekologa, aby Vás vyšetřil a vyloučil případnou komplikaci po císařském řezu. Pokud se u Vás jedná jen o tzv. špinění, bude ale nejpravděpodobnější příčinou Vašich obtíží nízká dávka antikoncepce.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: