Antikoncepce průjem

Dobrý den, měla jsem průjem první den, kdy jsem začala brát antikoncepci (Gracial) po 6 denní pauze. Bylo to asi 2 hodiny po tom, co jsem antikoncepci užila, a proto jsem si vzala další pilulku. Potom už to bylo v pořádku. Další den jsem si vzala pilulku jako normálně (7:30) ale večer asi v 7 jsem měla zase průjem. Tak jsem si vzala Imodium. Mám se chránit ještě jinak nebo antikoncepce působí? Popřípadě jak dlouho užívat jinačí metodu chránění? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, XXX! Průjem NENÍ řídká stolice. Průjem je, když je stolice častá. První dvojtabletka byla dle mého povrchního, na dálku učiněného, soudu nadbytečná. Antikoncepce by měla být normálně účinná. Máte-li pochybnosti, považujte celý cyklus za hůže chráněný a použijte doplňkovou antikoncepci - neplodné dny, přerušovanou soulož, spermicid, kondom atd.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x