Antikoncepce, silné krvácení

Dobry den chtela bych se zeptat v anglii mi dali mirenu antikocepcii mam ji uz 9 mesicu .dali mi to po potratu 4 mesicniho ditete. Mirenu sem mnela i predtim ale mela sem stale bolesti bod brichem .a ted to mam opet 9 mesicu a nevim jestli je to dobre ze kazdy mesic jak mam mesicky hodne krvacim.prosim poradte mi dekuji

Odpověď odborníka:

Silné krvácení ani bolesti k Mireně nepatří zajděte na kontrolu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest varlat Pane doktore mám problém asi před 3 měsíci sem byl u urologa...
  • Kalcifikace Při RG.mi našli kalcifikaci v semenných váčcích.Co to znamená?Může...
  • Hleny v krku Již rok sem mi vytvářejí v krku hleny k večeru chrapot nemám kašel...
  • Masturbace a růst Je mi 14,5 let a kazdy den masturbuju. Chtel bych se zeptat...
  • Ket po ivf Mam za sebou 1. neúspěšný pokus IVF s 1. Embryem ( 5 ti denní...
  • Zánět dělohy Při preventivni prohlidce mi namerili nepatrne vyšší zelezo v krvi...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x