Antikoncepce sunya

Dobrý den,užívám první platíčko HA Sunya.Ještě jsem ho nedobrala,jsem u 10.dne a stále mám ještě menstruaci.Nevíte čím by to mohlo být?Musela jsem dostat vyvolávací injekci,abych prášky mohla začít brát.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Při nově nasazené antikoncepci se velmi často objevuje nepravidelné krvácení či špinění. Je důležité pokračovat v užívání dle schematu. Hodnotit se má antikoncepce až po 3 měsících užívání, pak ji ev. vyměnit.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x