Antikoncepce sunya

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat.Beru 4 roky antikoncepci Sunya a přestala jsem je užívat. Chtěla jsem vynechat a na chvíli si odpočinout od antikoncepce. Menstruaci jsem měla pravidělně při používání Sunyi.Po dobrání posledniho plata jsem mentruaci dostala ale pak od té doby jsem ji nedostala,chtěla bych se Vás optat zda to má nějáký vliv. A jak teď mám antikoncepci znova nasadit. Kdyz nemenstrujuji. Děkuji za odpoveď

Odpověď odborníka:

Jestliže nemenstruujete může to být po vysazení antikoncepce,ale v každém případě by jste měla absolvovat gynekologické vyšetření k zjištění příčiny-nezapomínejte,že po vysazení antikoncepce bývá častá gravidita. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: