Antikoncepce sunya

Dobrý den mám takový dotaz. Beru antikocepci sunyu a vždy po dokončení sedmi dení pauzy a načatí nového platíčka mě vždy tak cca týden bolí záda v kříži a jakoby vaječníky, ale pak to ustane a znovu po dobrání antikoncepce po pauze to začne a zase jenom týden. Moje doktorka mi řekla že to může být nějaký provokující moment na menstruaci. Tak jsem se chtěla zeptat jestli nemám třeba zkusit brát antikoncepci v kuse bez pauzy jestli to může nějak ovlivnit předem moc děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, určitě zkuste užívat antikoncepci kontinuálně bez pauzy, mohlo by dojít k vymizení obtíží.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Počet lidí sužovaných...
Klíšťová encefalitida: jak se opravdu pozná
Články: Klíšťová encefalitida: jak se opravdu pozná
Přestože vždy existuje...
Trápí vás křečové žíly? On-line poradna nabízí konzultaci i léčbu
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Horečka k alergii nepatří!
Články: Horečka k alergii nepatří!
Mnoho projevů alergie je...
Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Články: Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Léto a vycházky do přírody...
Transplantovat lze nejen orgány
Články: Transplantovat lze nejen orgány
Po rozsáhlých úrazech, ale...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: