Antikoncepce sunya

Dobrý den mám takový dotaz. Beru antikocepci sunyu a vždy po dokončení sedmi dení pauzy a načatí nového platíčka mě vždy tak cca týden bolí záda v kříži a jakoby vaječníky, ale pak to ustane a znovu po dobrání antikoncepce po pauze to začne a zase jenom týden. Moje doktorka mi řekla že to může být nějaký provokující moment na menstruaci. Tak jsem se chtěla zeptat jestli nemám třeba zkusit brát antikoncepci v kuse bez pauzy jestli to může nějak ovlivnit předem moc děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, můžete brát 2 platíčka nebo 3 a pak pauzu. Mohlo by to pomoci, je to dost pravděpodobné.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: