Antikoncepce sunya a menstruace

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Beru měsíc antikoncepci Sunya ( po cca roce neužívání ) a měla jsem již 7-mi denní pauzu ale měsíčky jsem nedostala?! Jen asi uprostřed pauzy jsem 1x za den malinko zašpinila a to bylo vše. Tak se chci zeptat je to normální? Moc děkuji za odpověď. Eliška

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při začátku užívání antikoncepce můžebýt tento jev naprosto normální. Uvidíte jak to bude vypadat v následujících cyklech. V případě potíží je pak vhodné vyšetření gynekologem, můžete i u nás na GYNETu. S pozdravem

MUDr. Hynek Kudělka, MBA
MUDr. Hynek Kudělka, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: GYNET GROUP Centra ambulantní gynekologie a porodnictví: Ostrava-Zábřeh - Výškovice - Havířov - Karviná - Orlová

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Články: Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Refluxní choroba jícnu se...
Můj blízký bere drogy: co mám dělat?
Články: Můj blízký bere drogy: co mám dělat?
Drogy jsou již několik let...
Porucha jater se projeví i na rukou
Články: Porucha jater se projeví i na rukou
Jaterními chorobami, ať už...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x