Antikoncepce vreya

Dobrý den, mám dotaz začala jsem brát poprvé hormonální antikoncepci (je mi 17), gynekoložka mí předepsala antikoncepci Vreya, která mi mněla pomoci na akné, ale akné se ještě více zhoršilo, dobírám poslední platíčko balíčku, takže ji užívám teprve měsíc, je normální na začátku užíván zhoršení pleti , měla bych ji brát dále a být trpělivá nebo vyzkoušet jinou značku ? Aknév takovém množství jsem před antikoncepci neměla a čekala jsem pozitivní změny jsem z toho docela v šoku a nešťastná. Děkuji Vám moc za odpověď!

Odpověď odborníka:

Rozhodně neměňte antikoncepci po jednom cyklu je potřeba alespoň 3 měsíce než se dá zhodnotit efekt. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
Kolik stojí očkování
Články: Kolik stojí očkování
Očkovací látky proti...
Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Články: Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Pokud se oplozené vajíčko...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Obávaný zánět nosních dutin. Jak se mu bránit?
Články: Obávaný zánět nosních dutin. Jak se mu bránit?
Zánět vedlejších nosních...
Umírat na AIDS je dnes již zbytečné
Články: Umírat na AIDS je dnes již zbytečné
Je těžké vysvětlit problém...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: