Argofan

Dobrý den,opět se na vás obrací s radou.Začala jsem užívat Argofan 75,první den jsem si vzala celou tabletku a po konzultaci o užívání(první 3dny půl a pak celý) jsem si další den ráno vzala půl tablety.Večer jsem začala mít pocit chladu jako bych se natřela mentolovou mastí.Začalo to od uší přes krk do rokou a do noh.Trvalo to asi hodinu.Chci se zeptat jestli je to možné v začátcích užívání.

Odpověď odborníka:

Dobrý den- obávám se, že opravdu Vaše stavy s aplikací venlafaxinu /účinná látka Argofanu/ spojit lze. Poraďte se, moc prosím, s lékařem, který Vám antidepresivní medikaci předepisuje/ ať již je to praktik nebo psychiatr../, o případné vhodnější medikaci

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: