Artizia

Dobrý den, můj gynekolog mi předepsal HA Artizii a protože jsem o ní nikdy předtím neslyšela a také nemám s antikoncepcí jako takovou zatím zkušenosti, rozhodla jsem se vyhledat si o ní něco na internetu. Bohužel jsem se dohledala vesměs negativních recenzí - kožní problémy (nejen zhoršené akné, ale i ekzémy), výkyvy nálad, přibírání... Dost mě to vylekalo. Je to jen "náhoda" , nebo je fakt, že Artizia MÁ takové riziko vedlejších účinků? Předem děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, nejvhodnější je tu antikoncepci vyzoušet.každému vyhovuje něco jiného.neznamená,že když všem bude vyhovovat, Vám musí vyhovovat také.pokud nebude, domluvte se se svým gynekologem.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Artizia | Od: Bara | 27.2.2011 23:06
Jestli ti to pomůže, tak já s
ní mám naopak zatím jen
vesměs dobrou zkušenost.
Můj doktor mi jí předepsal,
jako mou úplně první
antikoncepci a jsem s ní
docela spokojená. Pleť mám
stále stejnou (možná se mi
dokonce malinko zlepšila),
trošku se mi zvětšili prsa,
nepřibrala jsem a chuť na
sex mám pořád stejnou.
Možná jsem občas trochu
náladovější, ale nemyslím si,
že by to bylo tím.
Jen zkus vydržet první
měsíc, skoro celý první
platíčko jsem špinila (a co
jsem četla diskuze, spousta
holek na tom byla stejně),
ale ono se to s druhym
spraví. Takže snad jen, málo
obav a hodně štěstí. Snad
jsem ti trochu pomohla.;)
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: