Arytmie

K léčbě vysokého krevního tlaku mi praktický lékař naordinoval léky: Lokren 20 1-0-0 Lozap H 1-0-0 Lozap 50 0-0-1 Godasal 100 1-0-0 Občas pociťuji arytmií (někdy jen 40 tepů/min. Múže mít uvedené složení léků vliv na arytmií? (např. užívání lokrenu) Mám kardiostimulátor , takže podle ošetřujícího lékaře nemohou použít k léčbě elektrošoky. Děkuji za Vaši odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tato kombinace léků by arytmii vyvolávat neměla. Doporučoval bych proto rozhodně znovu konzultaci s Vaším ošetřeujím lékařem, popř. specializované vyšetření na kardiologii. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x