Astma

Dobrý den, už několik dnů mám zvýšenou teplotu, těžko se mi dýcha, při chůzi někdy i při mluvení se zadýchávám, jsem celkově velice zeslábla, pociťuju píchání a bolest v srdci, zvýšený tep (90 tepů za min.) Navštívila jsem lékaře, bla jsem poslána na plicní, tam mi řekli že mám astma, nasadili kortikoidy-inhalator ecobec. Používám ho druhy den a pořád se mi špatně dýchá, kdy by měl ten lék zabrat? A take bych se chtěla zeptat, jestli taková dušnost a problémy s dýcháním nemůže být příznakem nějaké srdeční poruchy.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, podané léky už měly zabrat, doporučuji navštívit lékaře a informovat ho, že máte stále obtíže. Popsané obtíže sice mohou být způsobeny i srdeční poruchou včetně infekce srdce, ale to není moc časté. Takto se projevuje mnoho nemocí, hlavně dýchacích cest, ale i jiných. Pozn.Astma jako takové nebývá provázeno zvýšenou teplotou a celkovou únavu, proto pokud máte stále tyto obtíže, znovu zejména o nich řekněte svému lékaři.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x