Atb a ha

Dobrý den, potřebuji poradit. Před 2 týdnama jsem měla zánět močového měchýře a doktor mi napsal ATB Zinnat 500mg na 5 dní a potom Cotrimoxazol na dalších 5 dní. Antikoncepci beru Bonadeu. V pondělí jsem si vzala posledni Cotrimoxazol a ve střeu (včera) jsem měla sex, jenomže jsem zapoměla, že ATB snižují učinnost HA a nepoužili jsme kondom. Je možnost, že mužu otěhotnět? popř. jak mám dále postupovat, abych neotěhotněla?existuje i jiný prášek než Postinor? předem děkuji za odpoveď.

Odpověď odborníka:

Vliv antibiotik na antikoncepci není tak velký,jak se tvrdí, pro jistotu do konce cyklu používejte kondom a kdyby se náhodou menses nedostavily,což nepředpokládám,udělejte si gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Zvýšené trombocyty Po střevní chřipce jsem byla na odběrech krve a jediná...
  • Tachykardie Pane dokrore, mám na Vás dotaz ohledně srdce. Před skoro rokem se...
  • Bolest pod žebry Zajímalo by mě co mě vlastně trápí. Už po několikáte jsem...
  • Listerióza Prosím Vás, pokud bych se nakazila listeriózou, za jak dlouho by byla...
  • Kašel a bolest na plicích Už čtvrtý týden mám suchý záchvatovitý kašel, na...
  • Dásně Měl bych dotaz někdy kolem Vánoc mě začal nenápadně bolet horní zub spíše...
 
Naposledy čtené: