Atopický ekzém

Dobrý den můj 4 letý syn má atopický ekzém.V tomto období se mu ekzém zhoršuje.Je osypaný na více částích těla a hrozně ho to svědí.Užívá ráno zyrtec a večer aerius.Dokonce ho i pravidelně mažeme a pokožka ho i přesto svědí.Některá místa má rozškrábaná.Prosím poradte jak mu mohu pomoci.Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Užívání antihistaminik je vpořádku. Promazávejte kůži celého těla 2-3x denně (př.Leciderm, Lipikar, Atoderm..). Sprchujte či koupejte max. 2x týdně, omezte dobu koupání. Do koupele či při sprchování používejte speciální oleje (Oilatum,..). Denně podávejte probiotika, výrazně omezte sladkosti. Alespoň na spaní by bylo vhodné speciální oblečení - pyžamo - z biobavlny či podobných materiálů (WWW.sijemdetem.cz). Neuvádíte nic o používání speciálních protizánětlivých krémů, ty vám předepíše kožní lékař. V období takového zhoršení jsou tyto krémy naprosto nutné.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Krevní tlak a pulz: Co jejich hodnoty napoví?
Články: Krevní tlak a pulz: Co jejich hodnoty napoví?
Někdo by si mohl myslet, že...
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: