Augmentin a antikoncepce

Dobrý den. Před dvěma týdny jsem dobrala platíčko antikoncepce,následovala 7.denní pauza při které jsem brala antibiotika Augmentin na léčení zánětu ledvin, v pátek večer jsem začala brát antikoncepci po pauze, ten den, i v sobotu a v neděli jsme s přítelem měli pohlavní styk, beru antikoncepci pravidelně, myslíte že bych mohla být těhotná? Pohl. styk v pátek jsme měli před braním tabletky, beru ji v 21:00, myslíte že je šance na to být těhotná? Vždy po pohl. styku se oba umyjeme, bojím se. Do toho jsem brala ještě probiotika Lactobene Forte, ale ty co jsem slyšela účinnost antikoncepce nesnižují. Mám se bát otěhotnění? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antibiotika účinek antikoncepce nesnižují, a pokud antikoncepci užíváte pravidelně, není důvod obávat se otěhotnění.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x