Autovakcína

Chtěla bych se zeptat, zda užívání autovakcíny může přechodně zhoršit stav. Omlouvám se, že to vezmu trochu zeširoka. Už přes rok nepřetržitě a marně bojuji s kvasinkou. Vyzkoušela jsem už všechno (antimykotika, různé rostlinné preparáty, dietu, osm týdnů wobenzymu apod.), nic vpodstatě nezabralo, hlavně antimykotika od počátku vůbec. Byla jsem i na vyšetření na cukrovku (cukr zvýšený, ale cukrovka nepotvrzena) a na imunologii (imunita v pořádku). Neustále mě provází výtok, svědění, pálení. Někdy více, někdy méně, ale pořád, vždy zhoršení po menstruaci. Gynekolog mi radí už jen 1x týdně Gynoflor a podle potřeby tetraborico, připadá už mi bezradný. Na doporučení imunoložky mi byla zhotovena autovakcína. Myslela jsem, že na kvasinku, ale na lahvičkách je uvedena bakterie e-coli, na kterou jsem byla už 2x přeléčena a měla bych být z tohoto hlediska v pořádku. Autovakcína je zhruba na 3 měsíce, užívám ji druhý týden. Docela se mi zhoršily příznaky jako je pálení poševního vchodu a pochvy. Může tak pochva reagovat na vakcínu? Určitě s jejím užíváním nechci přestat. Moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Teoreticky to je možné, e.coli je bakterie přítomná v tlustém střevě. Reakce organismu být samozřejmě může. Pokud je to snesitelné, využijte celou dávku.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x