Azalia

Dobrý den, mám začít brát HA AZALIA , ale čtu o ní nehezké komentáře typu, že užívání u některých žen způsobuje nechuť k sexu,vypadávání vlasů,záchvaty vzteku apd...Dále mi je divné , že nebudu nikdy vědět dopředu kdy dostanu menstruaci .. Předem děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Bohužel, obtíže, které popisujete mohou nastat i u jakékoli jiné hormonální antikoncepce . Pokud chcete mít naprostou jistotu, že tyto problémy mít nebudete, neužívejte hormony vůbec.

Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Účinná léčba vypadávání vlasů pomocí Renokinu
Články: Účinná léčba vypadávání vlasů pomocí Renokinu
Vypadávání vlasů může být...
Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Články: Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Pálení a řezání v podbřišku...
Varikokéla, ryze mužský problém
Články: Varikokéla, ryze mužský problém
V podstatě se jedná o...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Články: Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Téměř všechny nádory tohoto...
Vypozorujte si předpoklady ke vzniku rakoviny
Články: Vypozorujte si předpoklady ke vzniku rakoviny
Přinejmenším 85 % zhoubných...
Bolesti hlavy: poznejte jejich příčinu, (nejen) kvůli léčbě
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: