Bělavý táhlý výtok

Dobrý den, asi před rokem, rokem a půl jsem měl problém s pravidelnými výtoky z penisu. A s přítelkyní jsem podstoupil léčbu antibiotiky na nějakou pohlavně přenosnou nemoc ( bohužel si nevzpomenu na název ), ono přeléčení se povedlo až na druhý pokus. Poslední dobou si občas všímám že při po močení cítím mírné pálení ( ale pouze zřídka ), a všiml jsem si, že při vzrušení se z penisu uvolňuje průhledný výtok, který má velmi zvláštní konzistenci, je velmi táhlý a lepivý (jak kdyby gumový netuším jak přesněji to popsat ), nikoliv jako sperma. Myslíte že je možné že se nějakým způsobem vrátila zpět nemoc, na kterou jsem byl přeléčen? Mám stále stejnou přítelkyni.

Odpověď odborníka:

Vážený pane Aleši, s největší pravděpodobností se jedná o infekci močových cest, případně o recidivu pohlavně přenosné infekce. Doporučuji Vám domluvit se na dalším postupu s praktickým lékařem, případně s dermatovenerologem. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: