Bělmo před očima, bolesti hlavy a pocity na zvracení

Dobrý den. Dneska ráno mi začalo být mírně na zvracení po užití multivitaminové tabletky. Po tak 30 minutách to přešlo. Poté jsem normálně pokračoval ve dni. Šel jsem se najíst. Po jídle se mi začala točit hlava. Jako kdybych viděl bíle. Jak kdyby mi někdo svítil baterkou do očí. Poté se přidala bolest hlavy. Po bocích a vepředu lebky. A nakonec se přidal i pocit na zvracení. Dneska jsem měl krátký spánek, jelikož jsem spal odpoledne, tak jsem večer nemohl usnout a šel jsem spát až ve dvě a v šest jsem vstával.

Odpověď odborníka:

Milý Víte,požití vitaminu asi není příčinou Vašich potíží,spíše bych myslela na migrénozního záchvat vyprovokovaný poruchou spánková ho rytmu.Pokud se to bude opakovat,pak vyhledejte neurologaKl

MUDr. Eliška Klímová
MUDr. Eliška Klímová

Specializace: Neurologie
Pracoviště: Neurologie-EMG s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x