Betadine čípky-pálení

dobrý den,pane doktore,chci se zeptat,včera jsem na gynekologii dostala Betadine čípky,večer sem si zavedla první čípek,ale začalo mě to šíleně pálit přibližně 3hodiny,nejvice venku na pochvě.nevím,zda je to nežádoucí účinek,či mám dál pokračovat.předem děkuji za odpověd,krásný den :-)

Odpověď odborníka:

Betadine obsahuje jod, na který můžete být přecitlivělá, raději léčbu přerušte a zajděte na gynekologii k změna preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x