Bez menzes

Dobrý den, prosím Vás o radu zda má doktorka něco nezanedbává. Můj problém je v tom, že už od června loňského roku jsem krom měsíce února tohoto roku neměla menzes. Nejdřív mi zjistili vysoký obsah Prolaktinu cca 350 a tak mi nasadila prášky Dostinex, pak se to v prosinci srovnalo a tak mi v lednu dala injekci na vyvolání menzes a tak v únoru konečně jsem měla menzes a napsala mě prášky Clostilbegyt, prý kvůli vaječníkům a stimulaci sliznice. Ale nastal březen a zas nic, tak jsem šla znovu k doktorce a ta mi znovu dělala testy, ale než byli výsledky, tak mi napsala Estrogem.Když tedy po týdnu byli výsledky, tak prolaktin opět na 350.Předepsala mi opět clostilbegyt a dala mi injekci na vyvolání menzes. Je mi 25 let a docela mě straší ty drijáky co do sebe furt musím ládovat.Prosím poraďte mi zda doktorka něco nezanedbává a zda nemám přemýšlet o změně doktorky. Předem Vám moc děkuji za odpověď. Naschledanou

Odpověď odborníka:

Dobrý den, léčba bez hormonálních přípravků nepůjde. Lékaře měnit nemusíte, měla byste však také být pod dohledem odborníka endokrinologa, resp. gynekologa zabývajícím se hormonálními odchylkami v gynekologii. Měla byste mít vyšetřené hormony štítné žlázy, případně podstoupit některá další potřebná vyšetření.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x