Bílý povlak

Dobrý den Chtěl bych se poradit. Před nějakou dobou jsem bral atb a od té doby mám potíž s nějakým bílým povlakem na žaludu. Někde jsem se dočetl, a potvrdil mi to i doktor, že to je pravděpodobně způsobené atb. Napsal mi Canesten krém, který jsem užíval zodpovědně podle instrukcí a doporučení, ale odezva nebyla vůbec žádná. Jedinou změnu kterou jsem spozoroval bylo to, že před použitím se ten povlak dal občas jakoby "sloupnout", kdežto teď je to ve stádiu které vypadá, jako by ten povlak byl "zažraný" nebo jak to popsat. Jen občas se tvoří takové "šulky". Zápach není nějak výrazný, jak jsem se dočetl na některých fórech. Doktor mě odbyl s tím, že jsem to neužíval zodpovědně a že jsem se stal vůči krému rezistentní, nic jíného mi pak nenapsal. Celkově s ním nejsem spokojen, a proto se na radu obracím sem na Vás. Rád bych kdybyste mi řekla o co jde, a kdyžtak poradila nějaký jiný přípravek, klidně nějaký "domácí" recept, který opravdu pomůže, jelikož bych se toho rád zbavil. Předem mnohokrát děkuji.

Odpověď odborníka:

Nejprve je třeba zjistit, zda jde skutečně o infekci či něco jiného. Tkaže nejprve si nechte provést stěry z kůže a kultiuvační vyšetření na kvysinky a bakterie. Pokud by byl nález negativní, je třeba zvažovat i jiné choroby - např. lichen apod. Měl by vás léčit dermatolog ( ne urolog).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x