Bílý výtok, svěděni´

Dobrý den, nedavno jsem uz po podruhe dolecila mykozu, brala jsem antibiotika(ktere bral i pritel) a na noc jsem zavadela cipky. Kdyz jsem antibiotika dobrala tak mi zacla menstruace a doufala jsem ze uz bude vse v poradku, ale neni. S pritelem nemuzu mit sex protoze je bolestivy, citim paleni po stranach. Nevim zda jit opet ke gynekologovy nebo si koupit nejake tablety v lekarne, uz mam s tim problem asi 2 mesice a nemohu se toho zbavit. Ppradte prosim.

Odpověď odborníka:

Opakované mykosy jsou bohužel častým problémem, u Vás nejspíš došlo k tomu, že těsně po léčbě jste dostala menstruaci, která způsobila opět posun pH v pochvě a tím možnost přemnožení kvasinek. Zkusila bych posilovat imunitní systém Femivaxin tbl a do pochvy laktobacilly. Pokud máte obtíže po pohlavním styku, zkuste výplach Clogyn po styku.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: