Bioderma sébium h2o a zhoršení pleti

Dobrý den, paní doktorko, mám smíšenou pleť a občas nějaký pupínek. Koupila jsem si pleťovou vodu bioderma sébium H2O kvůli pozitivním ohlasům. Používám ji zatím 3dny 2 krát denně a např. na čele se mi pleť docela zhoršila, udělaly se mi drobné pupínky, v barvě pleti, nejdou skoro vidět, spíše je pleť taková na omak hrubší a jdou mi více vidět póry na nose. Pleť po použití občas i trochu svědí. Chci se zeptat, zda mám vodu přestat používat nebo ji používat dál. Už jsem mnohokrát četla, že u některých výrobků se může plať v prvních dnech zhoršit, tak nevím, zda jí dát ještě šanci. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Tato pleťová voda by neměla mít žádný výrazně iritační potenciál, zkuste zatím používat dále, třeba týden, pokud by se pleť nadále zhoršovala, vysaďte a navstivte kožního lékaře. Vámi popisované obtíže spíše nastávají po nevhodných krémech.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: