Biseptol a alergie na slunce

Dobrý den, beru 14 dní Biseptol na zánět močového měchýře a poslední den braní sem se po přímém slunci osypala červenými fleky až pupínky.Zmizí tyhle fleky samy nebo je potřeba na to nějaká mast, popřípadě návštěva lékaře ? Díky

Odpověď odborníka:

Doporučuji koupit v lékárně některé volně prodejné antihistaminikum ( lék na alergii) a nadále se vyhýbat slunci. Pokud by se stav zhoršoval, navštivte lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Léčba nádoru prostaty mívá nechtěné dopady. Lze je dostat pod kontrolu?
Šest přípravků pro zdraví vašeho srdce
Články: Šest přípravků pro zdraví vašeho srdce
Srdce neúnavně přečerpává...
Fenylketonurie a kojení
Články: Fenylketonurie a kojení
Fenylketonurie je vrozené...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: