Boláčky na nohách

Dobrý den, měla bych na vás prozbu, začli se mi asi před půl rokem o velký letních prázdninách na nohách boláčky...jsou tvrdé, okolo červené a některé jsou velmi bolestivé(jako modřina), když se tyto boláčky zahojí tak po nich zůstávají hnědé fleky nebo i nafialovělé...zjistila jsem že nejvíce se mi tyto boláčky dělají třeba po diskotéce, nebo po plese...pár se mi jich udělalo třeba i na ruce...netuším z čeho tato náhlá změna může být...jinak už skoro rok používám antikoncepci Vreya...mohlo by být možné že by to bylo tím to? prosím o radu jak se zbavit jizviček a jak se natrvalo zbavit těchto boláčku, moje kožní mi řekla, že jsou to záněty dala mi na to salicilový líh a stále se to rozjíždí.....předem děkuji za odpověď...

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ani pokud bych boláčky viděla, rozhodně diagnosa není jednoduchá. Pokud si nejste jistá, zda lék od kožní lékařky je ten nejvhodnější, navštivte jinou dermatologickou ambulanci. Každý lékař může mít trochu jiný pohled a názor a přístup. Jistě by bylo vhodné zjstit, zda boláčky nejsou infekčního původu / a hlavně zjistit o jakou bakterii jde/ a event. odebrat vzorek přímo z nich, protože někdy jen přímý rozbor vzorku tkáně z kůže /boláčku/ přinese jednoznačnou odpověd, o co na kůži jde. Zkuste o tato vyšetření přímo požádat. Na jizvičky se také zeptejte, pokud jde o zničení pigmentu /barviva v kůži/, už asi nepůjdou nijak ovlivnit, ale pokud ne, lze použít preparát na podporu hojení - s tím by vám lékař měl poradit, až jizvičky uvidí na vlastní oči. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: