Bolest

Dobrý den, Jen mi 16 let a už rok beru antikoncepci. Teď jsem ji asi před měsícem vysadila, protože mi to doporučil můj lékař. Poté mě začaly pobolívat prsa a v podbřišku. Mestruaci jsem nikdy neměla zcela pravidelnou, ale teď už jsem to nedostala přes 2 měsíce. A taky mě pálí když jdu na malou.. Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, neví důvod,proč vysazovat antikoncepci, pokud Vám vyhovovala, pálení při močení řešte s gynekologem nebo praktikem, pijte urolog.čaj a hlavně neprochladnout.pokud jste měla cyklus nepravidelný před antikoncepcí, bude nepravidelný i po antikoncepci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: