Bolest a napětí v nohou

Dobrý den, už poněkolikáté se mi stalo, že mě bolí lýtka, je to taková tupá bolest a pocit napětí v nich. Užívám antikoncepci, asi rok a půl, a to především proto, že mi dlouho už padají vlasy. Nevíte, čím to může být?Jaké vyšetření udělat? A ještě jsem se chtěla zeptat, občas se mi stává že mi píská v pravém uchu, přes den to nevnímám,ale když usínám tak je to celkem nepříjemné,co s tím? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, milá Jani - doporučovala bych navštívit praktického lékaře. Provede základní vyšetření, rozhodne, zda je vhodné doplnit vyšetřením cév dolních končetin, posoudí možnost poruchy postavení páteře na rozvoji Vašich nepříjemných pocitů v dolních končetinách i na ušních fenoménech.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: