Bolest bradavek

Dobrý den,mám dotaz,je mi 23let,už 3-tí měsíc neberu antikoncepci,protože s přítelem chceme miminko.Trápí mě bolest bradavek a takový zvláštní tlak v podbřišku spojený s občasnou bolestí,ale není to bolest jako před menstruací,menstruaci sem měla 8.10. dostat 28.10.10 ale doposud jsem ji nedostala,těhotenský test mi vyšel negativní.Občas mám během dne nevolnosti.Můžete mi poradit prosím jestli to může být začátek těhotenství???Děkuji moc.

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně všechny tyto projevy jsou známkou hormonální nerovnováhy po vysazení antikoncepce. Pokud by nedošlo ke spontánní úpravě cyklu budete se muset obrátit na gynekologa a cyklus srovnat např. hormonálními injekcemi. Pravděpodobně u vás nyní vůbec nedochází k ovulaci.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: